bästi och elsi.




Bjuder på en bild på min bästis som jag saknar och vill dansa och supa med snarast, och fina Elsa som vi ska vara hundvakt åt i januari. Längtar! Den här helgen har varit väldigt lugn. Skönt det, laddar upp inför nästa helg då det blir 20årsfest för Amanda LP! Wopwoop. Alla mina finaste tjejer samlade. I love it. Inget jobb idag, lika skönt det hoho. Ska åka ut till Stina och fira henne med släkten. Så ska snart hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Mamma slutar vid nio ikväll. Då ska hon, jag och pappa se film. Jobbet har inte ringt så blir nog inget jobb imorgon heller. Men då ska jag ringa och kolla läget, gillar att ha saker och ting planerade! Annars så hoppas jag innerligt att jag kan hämta min iPhone imorgon och att den ska vara bra då. UH! Och städa rummet, tvätta... Lite små plock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0