some update maybe?



Imorgon är det skola, kill me. Åh.
Men det ska bli kul o komma tillbaka också. Träffa alla klasskamrater och sådär! Skönt o komma i lite rutin också. Men tycker att jullovet borde vara en vecka längre hah.

Idag har jag städat mitt rum, sängkläderna ligger i tumlaren nu, och jag har badat. Och då skrubba o rakade mig. Efter det smörjde jag in mig med BUS. 
Har inte gjort mycket mer. Pluggat lite då jag tydligen har yogaprov imorgon?! Äh, får se hur det går. Borde inte bli allt för svårt.

Får se nästa gång jag skriver något, vem vet? 
Älskar att blogga, men känns så tråkigt nu? Måste bli ändring på det...

Kommentarer
Postat av: KNORKAN

Hej vill du vara med och tävla om ett valfritt smycke från hoof store? :-) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0