färdig som artist.

Herregud vad jag är trött..
Sov knappt fyra timmar inatt och gick upp innan sex. GALET. Men jobbet gick hur bra som helst! Lite segt men det skulle bli bättre sa dom haha. Slutade vid halv tre. Åkte spårvagn. Jag såg emelie genom fönstret och gick av i stan för o hälsa på pullan! Sjukt länge sen!!! ♥ Hängde runt lite med henne och lovisa. Sen åkte jag hem.

Jag och mamma tog hundarna på promenad. Skönt. Vi har grillat här på kvällen och så har jag hunnit med o badat också. UNDERBART. Men fan vad trött jag är haha. Somna nästan i badet. Usch : (

Ska faktiskt ta och sova nu! Åh så underbart. Kommer slockna så fort huvudet nuddar kudden! HAHA. Ska kolla runt på lite bloggar och fb ett tag först, hihi.

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0