sovmorgon!

Godmorgon! :-)
Jag har sovit riktigt gott! Så skönt att få sova ut. Men jag vaknade typ tjugo i elva? Jag som brukar kunna sova till tolv ändå, men men! haha. Känner men ändå utvilad! :-D

Och nu på morgonen när jag log o snoza så kommer ebba in. Hon kommer o lägger sig vid bröstet och trycker upp huvudet vid armhålan typ... hahah! Hon är en sådan myshund! Och jag älskar det!
Ni som inte har hund tycker säkert jag är värsta nörden som skriver så om en hund, men det är det att ni inte förstår! haha. Ni med hundar, ni förstår! ;-)

Ska nog titta på tv nu o ba sega, så skönt! Sen ska jag väl äta o sen ta ut hundarna med mamma i detta hääärliga väder! Kanske ska ta med mig kameran o ta några kort?
Vad tycks om det? ;-D

Vad ska ni göra idag på eran lediga dag? :-)

Pussssss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0