19.01.18

Hejsan..

Igår så hände det, jag gick hem från jobbet. Hade sovit så så så dåligt natten till torsdag, så var verkligen som en walking zombie när jag kom dit + illamående på det. Kämpade på med morgonjobbet och tänkte att jag tar rast och ser hur jag känner efter det, men inte ens det pallade jag. Strax innan kl 11 gick jag hem. Då drack jag en stor kopp te, rostad  smörgås med ost och kände mig då bättre. Tog en dusch och sedan sov jag. Jag som redan är trött när jag sovit en hel natt var helt död. Skulle jobbat idag till kl 16 men valde att vara hemma idag också. Sov till halv elva idag och även sovit under eftermiddagen. Jag är helt slut. Åh vill bara ha min energi tillbaka... 
Har ju gått in i v9 nu (!!!). Idag, fredag, är jag 8+2. Har tänkt att skriva mer om det antingen imorgon eller på söndag. 

Adam gick i skolan till kl 16. Vaknade strax innan han kom hem. Så vi har bara varit hemma ikväll, ätit tacos och kollat på Talang. Vilken underhållning! Nu sitter vi båda två vid en varsin dator och surfar runt. Eller ja han spelar, nörd som han är ♥ Jag kollar lite tv också, någon film som går på kanal 5. Har inte alls sett mycket. Men tror jag fortsätter se den från sängen. Nu blev jag sådär snuskigt trött igen. Blir att borsta tänderna och sedan bums i säng. Hoppas morgondagen blir mer energifylld. 


Fyller ut detta inlägg med bilder från min instastory hehe...

Godnatt på er finisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0