18.01.01

Hej!

Första dagen på det nya året. Ett blankt blad i det nya kapitlet. Jag har haft ett helt fantastiskt 2017. Tränade som en tok och kom i form, hade galet roliga utgångar med mina tjejer, härliga myskvällar med min familj, samt det som förändrade mitt liv totalt -  jag träffade (äntligen) mitt livs kärlek, Adam. ♥
Vi har hunnit med två utomlandsresor tillsammans, flyttat ihop, och nu............ väntar vi barn tillsammans. Jag och min soulmate. Helt fantastiskt. Så gissa om vi är laddade för år 2018. Året då vi blir föräldrar. Helt sjukt. 
Har skapat en egen kategori för min graviditet, ''bf2018''. Har tänkt o skriva allt mellan himmel och jord där angående min graviditet. Väldigt roligt o ha för o se tillbaka på  sen. 

Igår så jobbade jag till kl 16. Skyndade mig hem för o svira om till lite mer festligare outfit. Tog bussen ut till Lindö till mina föräldrar. Där bjöds det på sinnessjukt god mat och trevligt sällskap. Deras grannar var där också, så goa! Tillslut kom min älskling som jobbade till halv tio och vi kunde fira in det nya året tillsammans. Vid ca klockan halv två så tog vi bussen hem och somnade riktigt gott. Idag har vi varit lediga tillsammans och enbart chillat & myst. Älsksar sånna slappa dagar. 

Så nu har jag tänkt o börja ''blogga'' ordentligt. Tänker ju inte att jag bloggar utan mer skriver som en dagbok. Ska bli bättre på att ta bilder och dokummentera om min vardag och så. Hey ho let's go! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0