Lindö småbåtshamn.

I helgen har jag varit ledig. Gud så skönt det varit. Som alltid går det väldigt fort. I fredags så slutade jag vid kl 16, kom hem och var så så trött. Tog mig en powernap, lagade mat och såg sen Let's Dance. Kvällen avslutades med mys i soffan framför en väldigt bra film, ''Devil''. Vilken fredags känsla! 

Lördagen sov jag ut, så välbehövligt! Åt frukost framför tvn och laddade upp för en städ & tvätt - dag. Sagt och gjort. Tvättade allting och storstädade hela lägenheten. Bästa känslan efteråt ju, kände mig väldigt nöjd! Adam som var iväg och gjorde högskoleprovet blev skapligt nöjd och överraskad när han kom hem. Skämde bort honom lite till och lagade riktigt god middag också, sen samma sak där, var det myspys i soffan resten av kvällen. ♥

Igår då, söndag. Adam var iväg på fotbollsmatch i Stockholm och jag var hemma och segade. Men sen så hämtade mamma & pappa upp mig, följde med dom hem till Lindö och jag och mamma tog hundarna på en långpromenad. Gick över en halv mil (!). Så underbart. Promenader är SÅ underskattade. Det blir en helt annan sak med hund och gryrmt sällskap såklart, men ska försöka mig komma ut på mer promenader. Promenerade faktiskt hem sen också från Lindö. Så gick garanterat över en mil igår, wopwoop! Köpte med mig spicy hot på vägen hem och inväntade sedan min älskling som varit borta hela dagen. 


Bilder från söndagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0