10.09.16

Igår efter jobbet så sov jag som sagt hos min fina Alice. Mötte upp henne vid spårvagnen och innan vi gick hem till henne så satte vi oss på Burger King och åt en varsin meny. Vilket fredagsmys! En kort dag på jobbet idag. Riktigt skönt då det var en jobbig situation som uppstod. Många tankar som far omkring idag. Livet kan vara så orättvist? Men samtidgt var det inte mer än rätt.. När jag kom hem så tog jag mig en powernap, det behövde jag verkligen kände jag efteråt. Piggnade till så småningom och drog ut på en powerwalk. När jag väl började gå kände jag för att vända, blev seg så fort jag kom ut haha? Men kämpade på och var ute strax under två timmar och gick över en mil. Nice! 

Har tagit mig en dusch och fått i mig middag. Skönt att bara ta det lugnt såhär en lördag. Mindre skönt att jag börjar kl 7 imorgon igen. Ska bli skönt att få sova i min egna säng! My biggest love. Men innan dess så ska jag se en film jag har suktat efter, ''The Jungle Book'', väntat på att den ska komma ut! Till det blir det vattenmelon och pepsimax. Helt ok alltså!  


Min lördagskväll i bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0