06.07.16

Hallihallå!
Började dagen med en fet sovmorgon, fördelen med detta jobb. Började inte förrän kl 16, så hann ta det lugnt här hemma och verkligen ladda batterierna. Var till och med ute och sprang. Promenerade även till jobbet och hem. Känns så skönt! Kvällen rullade på jätte bra och kör samma tur imorgon. Så har ännu en sovmorgon och njuta av hiho.

Nu är det ordnat med semester iallafall, kommer gå på 1/8, så snacka om nedräkning. Lääängtar! Ska enbart ta det lugnt de tre veckorna och umgås med familj och vänner. Får sikta in mig på en utomlandsresa nästa år och hålla tummarna för strålande sol mina semesterveckor så jag kan få lite bränna. Det skulle vara något! För när det väl är fint väder här hemma så är det minst lika bra som utomlands ju.

Ville bara kika in och säga hej. Det är ju roligt o blogga ju. Måste bli bättre med o knäppa bilder som jag kan dela med mig av dock. Vad vill ni se/läsa om här då?... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0