14.08.16

Hej!
Min fredag spenderades with my soulsis. Vi far och flängde till en början, tills vi landade och fick i oss sushi och alkohol. Därefter fortsatte alkoholsintaget hos kompisar till hennes sambo. Kvällen avslutades på Kopparhammar'n där Panetoz uppträdde. En riktig rolig kväll faktiskt! Men nu känner jag att det räcker med utgångar på ett tag framöver haha.. Igår så tog jag det betydligt lugnare. Mötte upp min fina Marie för att äta middag. Vi käkade på Broadway, vi tog en varsin sallad med varmrökt lax och fetaost. Jätte gott och fräscht! När jag kom hem så tog jag mig en lång dusch, rakade mig och scrubbade mig + smörjde in mig med lotion - inget klår ju den fantastiska känslan haha! Kan lova att jag somnade som en prinsessa. 

Idag ser det ut att bli en lugn söndag. Börjar jobba igen på onsdag. Känns inte så farligt då jag redan är ledig lördag och söndag igen hihi! Skönt med en mjukstart. Mina föräldrar kommer hit snart på en kopp kaffe. Trevligt! Senare ikväll ska jag hem till Marie för att se på film och bara mysa. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0