09.05.15

Lördag & sovmorgon.


Herregud vad jag sov ut idag. Hade ställt klockan på elva men trodde jag skulle vakna innan det, stängde av alarmet i sömnen och vaknar sen igen när klockan var halv ett (!!!!). Precis vad jag behövde dock.. Tog ut hundarna och gjorde sedan iordning en kalasfrukost som jag avnjöt framför tvn.

Igår så var det fredagsmys till max. Efter att ha jobbat till kl 16 var jag sååå trött. Var med min Soulsis på stan ett tag och mötte sedan upp Nicole, Malin & Marie för att fortsätta kvällen hos mig. Alltid nära till skratt med dessa, underbart! ♡ 

Nu har jag gjort mig iordning och ska iväg och handla lite med mamma. Sen sätter jag mig på tåget till Katrineholm. Ska bli så himla mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0