Lördag.

Godmorgon!
Minns inte senast jag vaknade utan något alarm ställt? Känns alldeles för bra. Vaknade upp på bästa sätt också, Ebba kom och pussade på mig och slängde sig över mig för gos hahah. Nu är mamma påväg till Stockholm för att hämta hem pappa!!!!!!!!! Gud vad vi längtat. Har knappt nämnt honom alls här, men det har inte gått en enda dag då man inte har tänkt eller pratat om honom. Det har blivit en del skype också. Nu längtar jag efter att bara få krama om honom. 

Då det bara är jag och Noel hemma idag får vi se vad vi ska hitta på. Just nu myser vi i soffan, men jag ska nog ge mig ut på en längre promenad med hundarna. Det behöver dom! Fick reda på att jag ska jobba imorgon också, kl 9-15. Så ikväll blir det väldigt lugnt. Är faktiskt sugen på lite festligheter. Men det får vänta!

Min mysis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0