I'll carry you home.

Hej!
Igår på min lediga dag så gjorde jag så gott som ingenting - jätte skönt. Idag däremot ställde jag klockan, hann med all min tvätt och storstädade rummet innan kl 15 då jag började jobba. Perfekt! Fick skjuts av älskade mamma. Jobbet gick jätte bra, skön tid! Slutade vid kl 20. Då kom Nicole och hämtade mig. Tack finaste du!!!! Vi åkte förbi Ica och sen blev det fredagsmys hos henne. 

När jag kom hem så la jag mig i ett långt bad. Rakade benen & hade hårinpackning. Har smörjt in mig med niveas bästa lotion och ligger i sängen nu med mina tjejer. Vilken kanon fredag! Det som gör det ännu mer bäst är att jag är LEDIG imorgon. Wiho! 

Mina gosisar. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0