Hold on.

Jobb, jobb, jobb och ännu mera jobb. Senast jag var ledig så hade jag jobbat åtta dagar i rad. Och imorgon så går jag in på min sjätte dag. Kul att det behövs jobb på båda ställen! Cash is king.... Iallafall så jobbade jag kl 10-20 igår på gruppboendet. Det rullade på jätte bra och mamma & Noel kom och hämtade mig sen. Jag och lillebror skulle nämligen vara barnvakt åt vår guldklimp Julian


Julian blev SÅ glad över att se oss. Det blev både bus och mys innan baddags och läggning, som förövrigt gick hur bra som helst. Vi kollade lite på tv men gick och la oss sen då både jag och Noel var jätte trötta. Vi tre sov tillsammans och då Julian var lite orolig och vaknade till ibland så blev sömnen för mig inte särskilt bra. Så nu känner jag mig otroligt seg och är hemma nu för att ladda upp inför jobb på hemtjänsten kl 16:30-21:30. Känns verkligen som det enda jag gör nu är att jobba hahah. 

Tre bilder från denna underbara mysmorgon med mitt hjärtis. Finaste Julian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0