BBQ i Lindö.

Gud vilken mysig lördag det har varit. Kvällen har vi spenderat ute i Lindö med familj. Gud vad mysigt med mina farbröder + fruar och kusiner. Vi kom nyss hem med taxi och jag tänkte bjuda på bilder från kvällen.

Mina älskade föräldrar. Har varit gifta i 16 år, lika kära nu som då. Ni är bäst.

Alex & Diana.


❤️❤️❤️
Maten var SÅ god! Vilken lyx med grillat. Det har ju vi knappt ätit i somras. Efterrätten var to die for.

För er som har missat var jag hos frisören i torsdag och slog till på en ordentlig förändring. Trivs som fan!
Mina söta små småttingar till kusiner + lillebror Noel.


Sammanfattar kvällen som väldigt bra och det var jätte kul att vi alla kunde vara samlade samtidigt, tycker vi ska kvällar som denna oftare! Nu hamnde jag framför tvn men känner att inte det blir allt för länge, är jätte trött. Halleluja för sovmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0