And it's over.


I fredags så var vi tjejer ute och åt på Athena för att fira Tessa och Emelie B. Därefter åkte vi hem till mig och förfestade. Så himla kul att ha tjejerna samlade och vi hade det riktigt trevligt. Sen vidare till Puls som inte alls är för roligt på fredagar.



I går så var jag segast i stan. Men det var bara att rycka upp sig då jag åkte iväg för att möta Amanda och Emelie G. Vi köpte med oss mat hem till Ida som var hemma och var sjuk. Sen skjutsade hon iväg oss andra till förfest och där var ingen av oss in the partymood. Vilket resulterade i ett tråkigt Puls och vi åkte därifrån strax efter två.

Idag är jag så jävla seg men har inget jobb eller så planerat. Riktigt jävla lovely! Ångrar att jag inte fotade mer under dagarna. Inte ens några selfies?!! Jag som kände mig så snygg! Tråkkk.. Så dessa bilder får duga helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0