Torsdag, vad snabbt det går...

Igår så sov jag hos soulsis. Mys! Vi drack te och fixade naglarna, mina blev dock fail så jag tog bort skiten haha. Tog samma buss som henne nu på morgonen och hoppade av vid mig. Mamma är ledig idag så vi har ätit frukost och druckit kaffe tillsammans. Tog samma frukost idag som igår, en ny favorit! Så himla god kombo. Mamma ska iväg och köra Indoor Walking vid kl 12 fanns platser kvar så jag bokade också. Känner egentligen inte för det. Men bara o bita ihop o köra... 

Kommer kännas riktigt skönt efteråt och då kommer jag vara så nöjd över mig själv. Vädret är helt underbart, tackar för det! Så ikväll har jag tänkt att ta en powerwalk ner till klockaretorpet och springa ett varv i spåret. Sounds really good to me!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0