The friday.

Ikväll så firades min fina vän Saja som fyller hela 20!!! Grattis gumman! Jag hade bestämt mig för att inte dricka och gå ut. När de andra kom igång och hade roligt så ångrade jag mig... Hade varit kul att kört en utgång. Tur att jag hade nyktert sällskap haha. Men nu när jag ligger i min säng i goa pyjamasen så känns det så rätt. Så jävla skönt. Blir en fet sovmorgon imorgon, lovely. 

Trotts att vi var några nyktra partypoopers så hade vi jätte roligt. Dansa, spela spel och dansa lite till. Får satsa på att gå ut nästa lördag. Imorgon så vill jag ha en mysig hemmakväll med min familj. Har köpt mig en feeet godispåse som skulle kunna räcka en vecka. Efter den här helgen ska jag köra på godisförbud. Det behöver min besatta kropp... 

Nu ska jag sova och lyssna på stormen utanför. Usch vilket väder! Men riktigt mysigt när man ligger i sin sköna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0