Lördagsmys.



Jag åkte till faster och Kizen för att se melodifestivalen. Senare kom Moa också, riktigt mysigt med girlsnight. Alex och Julian var hemma hos oss och myste. Gullunge, han o klämma lite på honom iallafall. Och innan jag åkte hem så gjorde jag iordning honom för kvällen, bytte blöja och tog på honom pyjamas. Så himla mys!

Nu ligger jag så skönt i min säng. Har Ebba under täcket mellan mina ben. Där ska hon alltid ligga. Hur kan hon andas?! Herregud haha.. Imorgon hoppas jag att jag och mamma kommer iväg på ett Indoor Walking pass, vi blev reserv. Men ska försöka komma ut och springa ett varv också. Måste verkligen komma igång nu efter denna onyttiga helg. Sommaren är inte långt ifrån nu, paniiiik.... Varför ska allt onyttigt vara så fruktansvärt gott?!? Ae, ny start nu.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0