Bom bom boom.

Det var jätte mysigt att åka iväg med mamma och Noel. Blev lite shopping! Senare på kvällen kom min bästa Sabira hit och vi satt på balkongen och myste. Underbart väder! 

Har kollat på Carina & Christines resa i USA som går på femman. Herregud vilka underbara kvinnor! Älskar att kolla på dom. Riktig underhållning jämfört med Morgan & OlaConny som man bara vill banka skiten ur för de är så dumma i huvudet. Kan inte låta bli att bli riktigt irriterad haha. Därför jag aldrig ser på det... 

Nu ligger jag i min säng och det ska bli riktigt skönt att få sova. Imorgon vid tio så ska jag och Nicole promenera till stan för att sola. Orkade inte med det idag... Sen väntas intervju och jobb. PIRRIGT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0