En liten underbaring.



Julian kom vid kl sju, då gick jag, han och Noel till affären för att handla lite till kvällen. Vi hann även med att gunga, det var väldigt roligt! Nicole och Maximilian kom hit och jag bjöd på tacos. Ytterst trevligt! Har alltid så nära till skratt med henne så det blev det mycket av. Pojkarna är så himla söta. Älskar att hänga såhär.

Nu sover min lille plutt och jag funderar på att krypa ner och pussa på honom. Min ljuvliga lilla grabb. Mamma kom hem för inte så länge sen o gick in och tittade på honom där han låg i min säng och sa "han är så underbar. Hur ska jag känna för mina barnbarn när jag känner såhär för honom?". Åh, så fint. Längtar om man säger så mehe.. Ae, nu ska jag gosa ner mig hos min lille prins. ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0