280114

Måndag - Tog ut hundarna på en långis 7km gick vi och var ute över en timme. Vi gick i skogen så de var lösa väldigt mycket. När jag kom hem så åkte jag hem till min fina soulsis. Vi hade det så himla mysigt. Och ROLIGT. Vi åkte och köpte Spicy Hot och lite naturgodis. Sen myste vi ner oss framför Paradise Hotel och Sex and the City. 

Idag - Tog samma buss som Amanda och gick av med mig. Kaffe och frukost med mamma, sen bar det iväg till årets första träning. Bättre sent än aldrig hehe. Vi körde Indoor Walking. Och herregud! Är väldigt imponerad av mig själv, första passet på jag vet inte hur länge som helst och jag körde slut på mig själv. Känslan efteråt är så jävla underbar. 

Vi åkte förbi Ö&B och handlade lite. Köpte ett sånt fint halsband till min Ebba, precis sånt jag letat efter! Köpte även skrubb och produkter till ansiktet. Ska ta mig ett långt bad senare och verkligen mysa till det. Men först så har jag tänkt att ta ut hundarna på en längre sväng idag också. Det förtjänar dom! Känner att jag är på G...


Det fina halsbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0