Lucia.


Nu brinner det tredje ljuset. Så fint. Har jobbat de andra helgerna så har inte hunnit fatta att vi är så nära jul nu. Har ingen julkänsla för fem öre. Hoppas det kommer. Pappa var uppe hos mamma under förmiddagen när jag och Noel sov haha. Hon hade varit piggare och gladare idag. Skönt att höra. Att det här skulle hända just nu?! Vill bara ha hem henne och att det ska vara som vanligt och vi ska vara tillsammans över jul. Bara det läker fint och hon slipper mer smärta. 

Ikväll så ska jag jobba kl 16-21. Hade tänkt att åka förbi mamma och pussa på henne men nu är det tydligen besöksförbud och avdelningen ska isolerad pga magsjuka där. Fuck it. Men lika bra det.. För om det skulle hända något mer eller bli komplikationer så skulle jag få psykbryt, och det är inte vackert kan jag tala om!

Önskar er alla en fin dag & lucia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0