Stay with me tonight.

Jag är så jävla stolt över mig själv! Efter inlägget jag skrev nedan så somnade jag i soffan. Sov säkert en timme. Vaknar upp tjurig och seg. Men jag ger mig fan på att jag måste röra på mig! Jag kör på crosstrainern 25 min (!!!) och sen tog jag ut hundarna på en kvällspromenad. Jag var ute i tre kvart och hann o gå 3,68 km. Wopwoop. Kom perfekt in till Idol. 

Ligger i sängen nu. Orkade inte med o ta något lyxigt bad. Det får vänta tills imorgon efter jobbet. Har tänkt att gå upp tidigt imorgon för o ta hundarna på samma sväng. Börjar vid 12 så om jag går upp tidigt så hinner jag. Måste hinna med att göra matlåda till mig också... Så nu är det bäst att jag sover. 

GODNATT! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0