Spontana brudar.

Blev ingen lugn lördagkväll för mig! Jag somnade i soffan en stund och när jag vaknade så la jag mig i ett snabbt bad. Vet inte vad som hände efter det för då kände jag mig riktigt uttråkad och kände verkligen för att hitta på något. Smsade Becca och Emelie som jag sedan gick bort till. Kul! Vi satt o drack och drog till Maneza innan vi gick till Puls. Det var kul o komma ut o träffa mycket folk men tycker det är samma sak varje gång. Börjar bli tråkigt...

Nu ligger jag i soffan helt död. Fick en värre bakfulla idag än igår. Så idag blir det inte mycket gjort känner jag. Det blir en riktig myssöndag. Fotboll senare på eftermiddagen. Heja Liverpool! Nu ska jag se om det finns något gott att äta. Eller om man ska ha sig en hawaii....?






Lite bilder från igår. Tack för kvällen mina snyggingar!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0