She wont look at you

Följer den här serien som går på 4:an varje torsdag, Broadchurch. Så spännande! Sista avsnittet nästa gång. Var förbi affären förut och köpte lite naturgodis och en redbullight. Göttans. Nu ligger jag i sängen med min kompanjon, Ebba. ❤ Hon ligger o piper, hon drömmer mitt lilla hjärta haha. låter så gulligt. Ska ställa klockan på 8 och gå upp och köra på crosstrainern 20-25 min. Kommer bli sjukt svårt men så värt. En varm dusch och frukost på det! Sen ska jag möta upp Tessa & Emelie på stan. Mysigt! 

Ser verkligen fram emot en kväll med Julian imorgon. Min finaste guldklimp. Ska bli kul o sova över också och få kvalitetstid med Diana! Emelie kommer nog förbi då och hänger med mig. Farbror har laddat ner önskade filmer som vi ska se. Det här kommer bli en bra helg. 

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0