Piece of shit.

Irriterad och ledsen. Fuckkk. När pappa och Noel kom hem så fick jag ta ut hundarna. Har legat och sovit så gott som hela dagen och mår skit. Ingen av dom som orkade ta hundarna. Hah. Blev ingen kebabsallad heller som lovat och som jag suktat efter. Utan han kommer hem med pizzor som man värmer i ugnen. Kul! Fick resa mig från soffan själv för att sätta in pizzan då han var så hungrig. Lever med lata grisar. Mamma sover på jobbet och jag vill bara ha hem henne.

Efter mitt raseriutbrott så gick jag iväg ful och skabbig till affären. Köpte godis, pepsimax, redbull light och cigg. Välbehövligt. Kommer väl aldrig bli bättre då jag ändå far och slänger. Snart är pizzan klar och ska avnjuta den framför SHF. 

Skönt det var att skriva av sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0