Hair issues..



Som vanligt på hösten känner jag att jag vill göra en stor förändring. Det gäller allt. Och en av de funderingarna är mitt hår. Åhhh! Har varit sugen och nyfiken på ombre ett bra tag nu. Då vill jag bara klippa topparna och spara längden och ha riktigt ljust på topparna. En annan ide jag har är att blondera hela håret riktigt ljust. Och då vill jag klippa av typ 10cm för o verkligen få en förändring och fräscha till det. Det andra är rött - så sjukt snyggt! Har haft det och det får verkligen mina ögon att poppa. Det är samma sak med brunt hår. Och det är så fint nu på hösten. Men jag känner mig själv väl och jag kommer tröttna och vilja bli blond till sommaren. Gahh. Så svårt. 

Skulle uppskatta lite hjälp. Vad tycker och tror ni??? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0