Den trettonde.

Idag så försov jag mig. Haha.. Hann inte träna utan det blev direkt att göra sig iordning och åka ner på stan för o möta upp tjejerna. Vi kollade lite på stan men det blev ingen shopping. Sen åkte vi ner till Spicy Hot och satte oss där och åt. Efter det så begav jag mig hemåt. Då körde jag på crosstrainern 20 min. Wopwoop! Sen duschade jag och sådär och sen promenerade jag ner till Diana & Julian. Blev bjuden på mat och vi har bara chillat.

Nu är Diana iväg på partaj och Julian och jag ligger i soffan och kollar på tv. Han var trött och somnade, plutten! ❤ Becca och Emelie kommer hit så småningom och håller mig sällskap. Gosig fredagskväll!


Jag och Tessa på lunchen från idag. Emelie ville inte vara med på kort hiho.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0