Canceled

Kom hem till en ledsen och sjuk mamma. Hon har ont i huvudet och känner sig frusen. Stackarn! ❤ Jag trodde jag skulle bli sjuk igår, hade en väldigt stark och dunkande huvudvärk som blev som värst på kvällen. När jag gick och la mig trodde jag att jag hade feber. Men vaknade upp och kände mig bra, tur! Så det är väl något som går nu. Så vi ska inte iväg och träna. Typiskt när man precis kommit igång och köpt det där kortet. Aja! 

Känner mig också väldigt seg. Har lite huvudvärk nu med, men inte som igår. Så ska ta en tablett. Men jag skulle vilja köra på våran crosstrainer 20 min och sen ta en promenad. Ha lite träning här hemma. Sen ikväll ska jag mysa ner mig i ett bad, lyxa till det! Och sen en stor kopp te till Idol och Svenska Hollywoodfruar. Sounds good to me! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0