But I wont fall.

Kvällen igår var jätte mysig. Vi såg film och bara umgicks! Men hela tiden under kvällen så kände jag att näsan började rinna och halsen började ömma. Idag vaknade jag upp och kände mig jätte tung i huvudet och seg. Men det var jätte mysig att vakna upp och ta hand om Julian. Vi la oss i soffan och han fick flaskan. Sen somnade vi där en stund till haha. Gos! När Diana vaknade till så blev det frukost och kaffe. Härligt! Älskar att hänga där borta och få ta hand om jullbert. Pappa och Noel kom o hämtade mig och i bilen kändes det som om det bara blev värre och värre. Usch! 

Nu är jag hemma och har tagit mig ett bad. Kände mig så frusen. Ligger nerbäddad i sängen. Ringde precis jobbet och sa ifrån om imorgon. Skulle ha jobbat 12-21:30 men ingen chans att jag gör det när jag mår såhär. Nyser och hostar, får gå o snyta mig ofta. Fan att jag skulle bli sjuk nu... 


Bästa Ebba håller mig sällskap och är extra mysig när hon känner på sig att man känner sig nere....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0