Burn it up.

Herregud vilken workout! Har nog aldrig svettats så mycket. Riktigt härligt! Man kände ju för o dö när det brände som fan i benen men instruktören var så himla bra och puscha på så man fortsatte och gav allt. 

Mamma och jag åkte förbi Ica och jag köpte mig en sallad, igen.... Familjen skulle äta pizza så det var därför. När jag hade ätit så la jag mig i ett bad. Välförtjänt! Skrubba hela mig och lät det i ansiktet sitta kvar en stund. Hade även i hårinpackning som fick sitta kvar.

Nu ska jag smörja in mig med VS och ta på mig min nytvättade mysdress. Ah! Imorgon jobbar jag 7-12. Skön tid! Ska jag göra mig en kopp te och se om jag orkar hålla mig vaken och se Det Okända med mina föräldrar.


Ljuvligt! 👌



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0