Afternoon

Gick och la mig förut. Vaknade nu för en stund sen. Längtar till den dagen då jag vaknar upp och känner mig helt bra. Hatar att må såhär. Känner mig så ynklig och tycker synd om mig själv haha. Att det inte bara kan ge efter o bli bättre?! 

Åt upp godiset från igår också i förmiddags. Så nu mår jag dåligt över det också haha. Fan. Längtar till nästa vecka och hoppas att allt med mig är bra då. Då jävlar ska jag träna och köra stenhårt. Och sen när lönen kommer ska jag unna mig något fint hihi. 


Bild från imorse haha. Ebba skulle vara under tröjan och gosa massor. Min mysis! ❤



Kommentarer
Postat av: Stina

She looks weird....

Svar: Hahahah ja! Tycker hon påminner lite om Quasimodo. När jag visade bilden för mamma så sa hon ba "vad ful hon var där" hahahah....
Josefin Åman

2013-09-18 @ 17:24:37
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0