3/9-13

Godmorgon, not...
Hade gärna velat stänga av alarmet och bara somna om. Men nu är det oktoberlönen som man tjänar in så det är bara att bita ihop och köra på nu. Det blir härligt sen i oktober! Men jag kom upp förvånansvärt bra! På första alarmet faktiskt... Har ätit frukost, äggröra och bacon & te till det. Har gjort en smoothie också som jag ska ha med mig till jobbet som mellanmål och sen väntar ett glas på mig när jag kommer hem.

Vi hämtade aldrig sminkbordet igår då det skulle blivit så stressigt. Så det blir att göra idag istället när pappa kommit hem. Spännande! Ska börja göra mig iordning nu och sen gå bort till spårvagnen. Skönt att ha tid på sig och inte behöva stressa. Me like.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0