Stupid gurl...

När jag hade städ på förmiddagen så hade jag min mobil i bröstfickan och plums! .... Så låg min mobil nere i hinken full med vatten. FUCK! Drog upp den fort som fan. Men det enda som har hänt är att skärmen är ljusare i högra hörnet, om jag ska prata med någon måste jag ha högtalare och jag kan inte använda "hem"-knappen. Aja! Har skjutit upp på att lämna in den här skruttisen alldeles för länge. Men måste ha en dator o säkerhetskopiera allt. Får ladda ner iTunes till någon dator bara.

Jobbet rullade på bra annars. När jag hade rast så cyklade jag in till stan och köpte mig en Paus-sallad. Så välförtjänt hiho. 

Nu ligger jag i soffan. Tog med mig hundarna bort till affären och köpte pepsi max, naturgodis och cigg. Yummie! Imorgon är jag ledig. Då ska jag sova uuut. Ska ha en riktig "tahandommigsjälv"-dag! Fredag också, ska bara vara hemma och mysa med familjen. LOVE IT! ❤ Jobb lördag 12-21:30 och söndag 7-12. Cash is king...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0