Day one.

Då har jag lärt mig kassan på Lager157! Så himla kul. Det gick jätte bra och inte alls så svårt som jag trodde. Har tendens att alltid se det värsta framför mig. Var jätte nervös hela morgonen men när jag väl kom dit så flöt det på. Ska jobba imorgon också, 9:45-13. Wopwoop! Så himla kul om jag får jobba där några gånger i veckan kombinerat med hemtjänsten. Perfekt!

Finaste mamma kom och hämtade mig. Nu har jag ätit, världens godaste köttfärssås och sallad till det. Ligger i soffan med Ebba i knät och laddar upp inför träning. Vi ska köra Indoor Walking. Ska då inviga mina fina nya träningsbyxor som jag beställde från Gina. De kom i förrgår! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0