20130504

Happy day! Idag var jag uppe med tuppen. Min spårvagn gick 6:21. Det var riktigt jobbigt att gå upp idag, så skönt att ha det gjort. Allting gick så smidigt och bra idag, som vanligt. Har verkligen kommit in i rutinerna nu hos olika brukarna och det känns så bra! Men nu har jag tänkt att inte jobba på ett tag. På den kommande veckan iallafall, måste fokusera och ta tag i skolan nu.

Nu är mamma och pappa i Ullared och shoppar loss. Jag och Noel ska ha myskväll ikväll när vi är ensamma hemma med tacos och film. MYS! ♥ Så sen ska vi gå och handla och laga mat. Han är iväg på fotbollsmatch nu och kommer hem vid 15. Nu slappar jag i soffan. Har tänkt att sova ett tag för att orka vara uppe en stund ikväll. Kan inte fatta att jag har sovmorgon imorgon, känns helt fantastiskt! Ska sova huuuur länge som helst.
 
Köpte med mig en fet icasallad när jag åkte hem från jobbet.
Jag har sååå förtjänat det! Nu ska jag ta mig en powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0