Hard work

Nu ligger jag som en klubbad säl i soffan. Fan vad skönt att komma hem. Det gick jätte bra på jobbet och jag trivs sååå bra, mina söta gamlingar hiho ❤ Mina kollegor är också helt underbara, så det kan faktiskt inte bli bättre.

Började ju 16 och hann inte äta innan jag åkte. Så har enbart jobbat med min brunch i magen. Men det gick bra. Fick vänta 30 min på bussen men fick sällskap av Alice. Så vi satt o snacka. Mys!

 

 

När jag kom hem så köpte jag med mig lösgodis som mamma och pappa bett om haha. Fanns också färdiglagad mat och pepsimax. I'm in heaven! Nu ligger jag som sagt i soffan nöjd och belåten och har tänkt att lägga mig i ett varmt bad om en stund. Imorgon börjar jag 16:30-21:30. Väldigt skönt!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

va gott det såg ut... :)

2013-07-03 @ 11:17:57
URL: http://stinaaman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0