All by my self.

Hej!
Idag så försov jag mig! Att snooza är helt livsfarligt!!! Gick upp 11 och började 12, lyckat! Men skyndade mig och såg ut som ett vrak men cyklade iväg och kom i tid! Jag trodde att det skulle bli lugnt och slappt då jag bara hade fyra timmar idag. Men det var många brukare att hinna med & vissa som jag aldrig varit hos. Men det gick bra!

När jag kom hem så åt jag och sedan somnade i soffan. Mamma och noel är i Katrineholm hos mormor och myser, pappa jobbar natt och liam är iväg. Så jävla skönt! Tog med mig hundarna till affären och köpte en påse godis och pepsimax. Nu sitter jag i soffan och njuter av lugnet. Imorgon jobbar jag 16:30-21:30, hej älskade sovmorgon!

 

Myser i soffan med Ebba, och Molly såklart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0