School starts tomorrow.

Jag kan inte fatta hur jag ska komma upp imorgon. Hur ska det gå? Ser det typ som en omöjlighet hah. Sprang ner till tvättstugan och det var ledigt, wiho! Har lite kläder som ska tvättas och lyxar till det o anstränger mig o kör sängkläderna också. Ska ta ett långt bad sen och fräscha till mig, då blir det underbart o krypa ner i en nybäddad säng. Ska ändå bli roligt imorgon, få träffa mina underbara tjejer och få sminka sig o göra sig fin haha! Har gått runt som ett vrak här hemma. Äh, skönt det!

Känner mig som ett åskmoln. Irriterad o förbannad. KUL! Vill bara flytta hemifrån. Ha en söt lägenhet som jag själv inrätt själv. Fy fan vad jag längtar. Köpte faktiskt aldrig något godis igår, tur det. Känner att jag behöver det mer idag. Så ska gå iväg sen efter maten. Det är bra på tvn idag så blir o mysa i soffan hela kvällen. Helt OK avslut på lovet ändå...

XOXO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0