Sweet 20.

Jag är störd. Har mer och mer börjat tänka på min födelsedag. Fyller 20 så har tänkt att göra som när jag fyllde 18, familj och släkt på förmiddagen/eftermiddag och framåt kvällen kommer tjejerna och så kör vi på en fet förfest och sen ut och dansa tills vi dör typ. ÅH! Fan vad jag längtar..

Iallafall, kollade runt på skor och hittade då ett par som skulle passa sååå fint till klänningen och bruna ben. Så jag beställde dem. Haha. Jag dör.  Då är min outfit bestämd då! Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag ändå köpa något nytt.. Men just nu är det här den absoluta perfekta looken och kan inte tänka mig något annat!


Hur fina?!? Blir perfekt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0