Second home.

Efter jobbet så träffade jag som skrivet innan min älskade faster. Följde med henne upp och pussade på min Julian. De skulle iväg och storhandla så jag var barnvakt. Det passade mig perfekt, både jag och Julian var såå himla trötta så vi la oss och sov en timme. Det behövdes! Sen var vi igång igen och det blev bus och lek. Världens finaste unge! 💗 Det bjöds även på en gudomlig kycklingsallad med fetaost. En riktig mysig och bra kväll hos mina favoriter!

Alex skjutsade hem mig strax innan elva och nu ligger jag i min säng och ska sova. Kommer slockna direkt känner jag. Imorgon ska jag gå upp skapligt, det blir en hel dag med Jennifer på stan och senare vidare till Julians 1årskalas. Imorgon kommer det bli en bra fredag, känner det på mig! 




Bjuder på tre bilder från min eftermiddag/kväll. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0