Lyckan varade inte länge.

När jag var för att kolla upp min iPhone och få hjälp med wifi så slutade det med att skicka in den igen.... Och så fick jag deras härliga samsung-lånetelefon. ÅH! "((&%¤#"/()/&%¤#! Jag som var sååå glad över att slippa den och få tillbaka en helt ny phonis. Grr.. Men förhoppningsvis får jag tillbaka den i slutet av veckan.

Jobbet rullade på bra. Tog 22 bussen och la mig i ett bad direkt när jag kom hem. Nu har jag smörjt in mig och blåst håret och bäddat ner mig. Känner mig lite snorig och huvudet känns tungt. Har INTE tid med att bli sjuk just nu. Det får vänta till januari haha. Det ska bli skönt att sova. Jobbar 12-16 imorgon och ledig torsdag. Hej sovmorgon.

Så uppdateringen kommer suga ett tag till. Jag som sett fram emot att blogga! Om mina nya hårprodukter som är helt fantastiska och andra saker. Aja, det får vänta! Nu ska jag hålla om min lilla Ebba som ligger bredvid här vid kudden. Lovie. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0