Monday morning walk.

Godmorgon!
Igår hade jag och Amanda en riktig mysig kväll! Vi gick iväg och handlade och sen myste här framför någon Wallander film. Mysigt att ha sovsällskap, men det var ett töntigt sällskap men spela roll. Nu på morgonen gick vi upp vid halv nio och åt frukost och Amanda gjorde sig iordning för att gå till skolan. Jag och hundarna följde henne. Det blev en skön morgonpromenad!

Nu ligger vi i soffan framför tvn. Ah. Inväntar mitt favorit program, Real Housewives of Beverly Hills. Underhållning! Sen så småning om ska jag väl göra mig iordning. Ska jobba 16:30-21:30. Men då kommer Amanda hit och håller mupparna sällskap så dom inte skäller. Hoppas hon sover över här sen också.

 

Morgonpromenad och gårkvällens mys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0