takin' me higher.



Ligger i sängen nu med ebba och molly. Världens gosigaste. Såg på film med mamma o pappa förut, Breaking Dawn part 1. Den är sååå bra. Men böckerna är ännu bättre! Haha. 

Har som sagt krypit ner i sängen, ligger här och tycker synd om mig själv. Halsen har inte blivit bättre alls. Så om jag inte vaknar upp imorgon o det är helt borta (vilket jag inte tror, suck..) så får jag boka tid och kolla upp det. Kul det då, kan det inte bara försvinna?! 

Morgondagen kommer bestå av tvätt, städ och plugg. - det behövs! Hoppas på fint väder så kan jag ta en promenad också. Ladda upp inför skolan på måndag, måste gå även om jag inte är riktigt frisk än. Åh, men vad gör man inte..?


gammal bild, mina puuullor! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0