120323



Halihalo! ♥
Idag har det varit en helt underbar dag! Så fantastiskt! Vädret är så underbart just nu. Hade en kort skoldag och efter det så gick jag, emelie och tessa ner på stan för o möta upp resten av brudsen! Vi satte oss för o fika på Brödernas, jag var hungrig och tog mig en sallad. Vi satt ute och åt och det var så jävla najs!!! Vi satt och skratta och prata i flera timmar, hur mys som helst. Love my gurls!

När jag kom hem så däckade jag i min säng i nån timme. Skönt! Fick värsta akuthuvudvärk. Sen käka vi tacos och har ba chillat hemma. Ligger i sängen o ska faktiskt sova snart haha. Imorgon så ska jag ner på stan o shoppa lite har jag tänkt. Fick med mig ett par skor hem idag också, ett par vita ''converse'' från skopunkten! Duger åt lilla mig hihi.


emelie och tessa från fikan idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0