120615


SOMMARLOV!
För vissa iallafall. Jag ska jobba HELA sommaren. Känns tungt nu då jag bara skulle vilja sova ut. Men, får tänka på pegarna som kommer rulla in i ett härligt tempo. Imorgon är det min sista introdag, jag går 07-15. Och på måndag så kör jag igång ''på riktigt''. Känns spännande och jättekul! 

Men det ska bli skönt att slippa o tänka på skolan ett tag nu framöver. 
Avslutningen idag var fin. Efteråt gick klassen med våran mentor och fikade i klassrummet, haha. Jätte mysigt. Drog hem efter det sen. Ska bara ta det lugnt idag. Jag och mamma ska iväg till mormor sen och mysa lite med valparna.


jag förut innan jag gick till spårvagnen för att möta upp sabira och emelie för att dra till avslutningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0