finally friday people!



Idag blev det en kort dag i skolan. Slutade vid 12:25. Hade inget femenistisktsjälvförsvar. SKÖNT! Mina föräldrar kom hem från turkiet imorse och det var så underbart att se dom! Har inte sett dom på en hel vecka. Mormor och farmor har varit hemma hos oss då. Men det gick bra! : D
Mamma och pappa hade köpt med sig två parfymer (från taxfreen), en ''converse''hoodtröja och en onepiece. Underbart, tröjan är så hinmla skön, NICE!

Idag så ska jag gå en riktig långpromenad med josefine! Så himla mys. Hon slutar vid 15:30 och kommer hit direkt efteråt. Sen ikväll blir det myskväll på riktig hög nivå. Mamma och pappa kom som sagt hem imorse så vi ska ha tacokväll och hyra film. Ah, underbart.

Känner att jag verkligen vill komma igång med bloggandet. Har saknat det! : ) tycker det är så himla kul. Men nu när vi ska ut ska jag se till o ta med mig kameran och fotta lite, kul va?!

XOXO! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0