good gurl.


Fan vad duktig. Mitt rum är helt kliniskt nu! Känns helt fantastiskt. Haha. Fast nu tvättade jag inte mina sängkläder, det blev lite sent. Så det får jag ta o göra imorgon höh. Kanske ska ta o städa ur garderoben också? Har sjukt mycket skit där, typ allt annat än kläder! HAH..

Ligger i sängen nu och ska strax bege mig mot drömmarnas värld. Klockan är ställd på 07:15. Ska på lovskola förstår ni! Plugga ifatt lite matteB. Hatar skiten som fan. Men ja, det behövs. Det är kl 9-11. Emelie och sabira är med mig, fina bruds det där ♥. Så det kommer nog inte bli så tråkigt ändå.. Men ska verkligen plugga också heh.

Får se vad som händer sen. Hem o chilla? Hänga i mitt städade rum? HAHA. Aja, blir en lugn dag.

P.S OMG OMG OMG!!! Mamma ska ringa och boka tid med vetirinären imorgon. Shit. Vi hoppas få tid torsdag förmiddag eller fredag eftermiddag då mamma jobbar annars. GAAAAH!!! Ni som inte hängt med, vi ska kolla om ebbba har valpar i magen! Åh. Är så spänd. Nervös. Min lilla tjej, det kommer gå bra ♥♥ D.S


världens finaste ebbis! ♥ 
har du några bebisar i magen???


Kommentarer
Postat av: A.L

God morgon :)Hoppas du får en bra dag!

2011-10-31 @ 11:34:07
URL: http://stockholmtomarbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0