bläh bluh blöh.

Imorse så var jag ensam hemma med noel. Han skulle iväg på bio med mormor och lillkussen alfred som är här på besök från vadstena. Så jag fixade hans hår lite extra, haha. Lille pinchen! När han stack iväg som var vid tolv typ, gick jag ut med hundarna på en sväng. När jag kom in så käka jag lite lunch och sedan la mig i soffan och tittade på bästa TeenMum2! Det är så himla bra, underhållande. Anyway, sen så somnade jag! Typiskt.. Vaknade förut när mamma kom hem.

Om nu ebba är dräktig, så är hon i v.3! Och ett vanligt tecken då är att de mår illa och kan kräkas. Det har hon gjort någon gång. Men idag när jag vakna så va det som... ändå ganska stoa fläckar i nedre delen av min säng. Det måste vara kräks från ebba, stackarn! Men också en liten spya på vardagsrumgolvet. Min lilla tjej! ♥ Vi fick ingen tid den här veckan för ultra så det får bli senare. Så än så länge ser det ju väldigt bra ut! Heh.


Ebbisen som liten valp ♥, 5-6v gammal tror jag!

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

Naw va söt hon är! Jag håller tummarna för att det finns några små valpisar i hennes mage!

2011-11-02 @ 09:22:48
URL: http://blopparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0